IMAS har via sin samarbetspartner TopRight Nordic fått uppdraget att förse det elektriska prestandavarumärket Polestars nya showrooms med besöksräknare i Europa och Nordamerika. Med hjälp av validerad information om antalet besökare och rörelsemönster kommer Polestar kunna erbjuda besökarna en bättre upplevelse på plats.
Bild från Polestar.
Med tekniskt innovativa och avskalade besöksmiljöer tar prestandavarumärket Polestar ett nytt grepp på bilförsäljningen. Det är IMAS samarbetspartner TopRight Nordic som tillsammans med Polestar tagit fram och utvecklat de nya besöksmiljöerna som går under namnet Spaces. Och för att skapa en ännu större förståelse om besökarna kommer Spaces vara utrustat med moderna 3D-besöksräknare.
- IMAS har varit snabba, flexibla och tillmötesgått våra önskemål på ett bra sätt. Tack vare besöksräknarna kan Polestar ta del av information som besökarantal och rörelsemönster i Spaces, säger Oscar Arntsberg projektchef på TopRight Nordic.
3D-besöksräknarna har marknadsledande hög träffsäkerhet och kan med hjälp av djupseende och artificiell intelligens även identifiera om det är män eller kvinnor, samt vuxna eller barn, som besöker Spaces.
- Vi på IMAS är glada över att få leverera besöksräknare till Spaces i Europa och Nordamerika. Det är roligt att få vara med och bidra till innovativa företag som Polestar och TopRight Nordic, säger Tobias Henriksen, ansvarig för IMAS i Norden.
IMAS hjälper bland annat köpcenter, butiker och offentliga verksamheter samla in och förstå information om besökare och kunder. IMAS har kontor i Europa och Asien.
Polestar är ett prestandamärke på elbilsmarknaden och samägs av Volvo Car Group och Zhejiang Geely Holding. Här kan du läsa mer om Spaces.
Informationen som besöksräknarna samlar in sparar ingen personlig information och följer dataskyddsförordningen GDPR. Här kan du läsa mer om besöksräkning.
コメント