• Hjalmar Brage

Sodexo Lund använder realtidsmätning i en stor restaurang

Uppdaterad: maj 3

Sodexo i Lund, Sverige, har sedan hösten 2020 använt realtidsmätning från IMAS för att räkna antalet besökare i Tetra Paks personalrestaurang i Lund, Skåne.

– Det har visat sig vara ett effektivt verktyg för att hjälpa oss att hantera utrymmet och minska risken för överbelastning i en större restaurang som den på Tetra Pak Lund Site, säger Daniel Holmquist, Account Director Sodexo Sverige


Om Sodexo

Sodexo erbjuder ett brett utbud av tjänster till stora företagskunder och offentliga kunder. Deras lösningar inkluderar mat och catering, anläggningshantering, fastighets- och tekniska tjänster, Sodexos fokus är att förbättra livskvaliteten för de människor och samhällen de hjälper. Du kan läsa mer om företaget här.


Sodexo Groups webbplats


Om IMAS

Vi hjälper butiker, köpcentrum och offentliga aktörer att samla in och förstå information om sina kunder och besökare. Informationen kommer från besöksräknare, affärssystem och andra datakällor. IMAS har över 30 års erfarenhet och är en av de ledande aktörerna i Europa inom besöksräkning och har även kontor i Indien, Thailand och Indonesien.