State-of-the-art butiksdrift med IMAS IMAS förbättrar shoppingupplevelsen för mer än 50 000 000 besökare per dag. ECE är idag helt beroende av besöksdatan från IMAS kundräknare, för att få insikter om sina besökare, kunna ta fram rapporter och ta fram omfattande analyser om sina köpcentrum. Dessutom måste IMAS ge snabb support med kort varsel för att möta följande utmaningar:
Kontinuerligt kunna leverera korrekta och högkvalitativa analyser
Ge snabb och effektiv support
Plattform för att kunna ta fram omfattande rapporter och analyser om antal besökare och produktivitet.
Toppmoderna 3D-sensorer från Xovis som garanterar en noggrannhet på 98%. Den insamlade besöksstatistiken visualiseras i IMAS webbportal Xperio. Xperio ger ledningen följande insikter:
Exakta mängden människor i ett visst område
Längden på besökare: hur många barn och hur många vuxna.
Resultat som går att ta beslut utifrån
Webbportal som hanterar data från många olika källor
Varma och kalla zoner i köpcentrumen baserat på antal besökare
Rapporter som specifikt är framtagna för ECE’s ledning.
Citat från ECE Projektledare:
....Det är enkelt att kommunicera med IMAS och de har väldigt korta svarstider. IMAS är engagerade och pragmatiska i sitt arbetssätt och hjälper oss med de utmaningar vi möter. Jag måste också nämna att IMAS är väldigt innovativa när det kommer till att ta fram nya rapporter och sätt att samla in data åt oss.
Comments